Botó Contacta amb Badaweb

Respondre a un tema del fòrum Què passa a Badalona?

MANIPULACIÓ A RÀDIO CIUTTA
"Un dels tertulians del programa 'Cinc Minuts Més' de Ràdio Ciutat de Badalona, Miguel Jurado, ha denunciat, en directe, des de la mateixa tertúlia, la propera desaparició del programa ja que, segons ell, 'al Govern de la ciutat no li agrada tal com funciona el programa, doncs tothom hi pot dir la seva'. Segons s'explica en un blog, 'Jurado ha qualificat aquesta decisió d'antidemocràtica i feixista'. En aquest sentit, 'ha comentat que de moment el que ja s'havia decidit, era eliminar la participació en directe dels oïdors, a través del telèfon'. En principi, 'sembla poc creïble que al segle XXI puguin ser certes les asseveracions del senyor Jurado, no es poden veure aquesta mena de fantasmes, i menys en un mitjà d'informació públic que pertany a un Ajuntament amb un equip de Govern format per uns partits que no haurien d'aixecar dubtes pel que fa al tema de la censura'. L'autor del bloc diu que 'immediatament he trucat al telèfon habitual per intervenir en directe, i en cap moment, durant el temps de la tertúlia han atès cap de les meves trucades, però no només ho han atès la meves, no en deuen haver atès cap, perquè de nou a deu del matí no n'ha entrat ni una en directe'. Aleshores he recordat que 'a l'nici de la tertúlia no s'havia fet públic, com es fa normalment abans de començar, el telèfon de participació. He de confessar que des d'aquell moment, jo també he començat a veure fantasmes. Seria bo un aclariment per part de qui correspongui, per esvair visions d'aquest tipus, ja que en un mitjà de comunicació públic no hi pot haver ni la més mínima sospita de manipulació o dirigisme informatiu'. "
Respondre a aquest tema

publicitat

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat