Botó Contacta amb Badaweb

Respondre a un tema del fòrum Què passa a Badalona?

Marxar de Badalona
"Hola! Vull expressar la meva indignació pels escandalosos preus dels habitatges a Badalona. El fet de no haver pogut accedir a un pis a Badalona m'ha obligat a marxar de la meva ciutat, on he nascut, he crescut. on estan els meus records, una ciutat que m'agrada i estimo. Després de visitar diverses immobiliàries i veure 'trunyos' de pisos pels quals em demanaven una fortuna vaig haver d'optar per fer la recerca en altres poblacions més allunyades de Barcelona i on el preu és una mica més assequible. La meva parella i jo no podem pagar 55 ni 60 ni 70 milions de pessetes per accedir a una primera vivenda i crec que com nosaltres molts altres joves. Considero que els dos tenim un bon sou però tot així tal i com estan els interessos, els números no ens sortien (perquè un altre tema és l'abús que cometen els bancs en concedir les hipoteques, condicions diverses, comissions, assegurances, avals, etc) Comprar un pis actualment en una zona més o menys cèntrica de Badalona s'ha convertit en un luxe apte per molts pocs, alguns afortunats que s'ho poden permetre. Vaja, que has tenir les butxaques ben plenes. Conec altres casos de joves, amics nostres que també han hagut de patir 'l'exili' de la nostra ciutat. Però clar, de l'abusiu preu de la vivenda ningú té la culpa, tothom es renta les mans, quina cara! Els polítics no fan res per resoldre aquest problema perquè no els dona la gana i no els interessa. Es pensen que som tontos? que per fer 4 grapats de pisos de protecció oficial ens callaran la boca i solucionaran el tema? Sort que els joves ens hem començat a mobilitzar per protestar contra aquest abús. Ja n'hi ha prou!"
Respondre a aquest tema

publicitat

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat