Botó Contacta amb Badaweb

Respondre a un tema del fòrum Què passa a Badalona?

BADALONA ESTÀ EN VENDA
"Realment la situació comença a ser kafkiana. Deixem les coses clares: Badalona actualment és una ciutat bruta, deixada, incívica i, cada dia més semblant, en molts aspectes, a determinats municipis de la costa valenciana i murciana. A bon entenedor ja li quedarà clar per on van els trets. Això és una realitat incontestable, només el director general de la ONCE, amb tots els respectes, no seria capaç de veure-ho. Probablement un dels motius, potser el principal, d'aquest estat de coses a Badalona és l'immobilisme del consistori. És evident que de cap de les maneres és sa i ni positiu que un mateix partit governi durant 20 o 30 o 40 anys una institució. No ho era en el cas de CiU a la Generalitat ni ho és en el cas del PSC a l'Ajuntament de Badalona. Dit això m'agradaria deixar-li clar al senyor 'peperosfuera' que no té ni idea de qui soc jo i, encara menys, de les meves idees polítiques. Fa bastant de fàstic aquesta actitud d'inquisidor a l'estil Torquemada segons la qual qualsevol crítica o opinió contraria al poder és automàticament descalificada atribuint-li un origen partidista. No senyor 'pepero' apanyis vosté amb les seves obsessions (el seu nick ja deixa clar el seu tarannà) però a mi no m'enboliqui en els seus saraus. No, no tinc res a veure amb el PP de les seves obsessions, ans al contrari. I encara en el cas de Badalona tenint en compte per exemple les aptituds del candidat d'aquest partit a l'Ajuntament de Badalona, més indicades per a la boxa que per a la política. De tota manera d'actituds feixistes, intolerants i sectàries no només se'n troben al PP sinó que també fora d'ell, per exemple entre aquelles persones que consideren que si no estás amb ells estás en contra d'ells, entre aquelles persones que descalifiquen als que no pensen com ells o entre aquelles persones que responen a una queixa raonada sobre la brutícia de la ciutat i l'actuació abusiva i impune de les immobiliaries a Badalona amb la brillant, absurda i grotesca arguementació de 'se te ve el plumero pepero', a tu si que se't veu el 'plumero', gamarús. I pel que fa al senyor Rafa: a veure, si, segurament Badalona té problemes més greus que la brutícia i el descontrol i l'agresivitat amb que actuen les immobiliaries, si, no ho dubto: el canvi climàtic, l'atur, la manca de llars d'infants, la violència domèstica, la situació de probresa de moltes persones grans, etc etc. Però... tot això no té res a veure amb la meva queixa no creu?, la meva carta es referia a un tema força més modest però que potser és un simptoma revelador de com es fan les coses a Badalona. L'Ajuntament té l'obligació de fer respectar les lleis i les normatives municipals, incloses les que fan referència a l'ús de la via pública. Si la normativa municipal prohibeix la publicitat salvatge i l'empastifament de parets i mobiliari urbà.... perquè no fa res l'Ajuntament per impedir-ho? perque no actua la Guardia Urbana? per quina raó determinades immobiliaries poden fer el que els rota a Badalona sense ser denunciades i multades? I això no és una crítica 'política', miri, a Barcelona governa el mateix partit polític que a Badalona però les immobiliaries no s'atreveixen a fer el que fan a Badalona. Vosté ha vist a Barcelona les parets, les parades de bus, les busties, els arbres etc etc coberts d'anuncis de venda de pisos? oi que no? doncs deu ser per algun motiu. Si, si, ja se, aquest és un tema 'poc important' que només mereix l'atenció de 'determinats ciutadans' (ja m'explicará vosté a que es refereix). Miri, jo el que penso és que aquest tema tant poc 'important' és ni més ni menys que el simptoma més evident de la prepotència i de la corrupció que reina a l'Ajuntament de Badalona i del despreci amb que es tracta al ciutadà d'apeu."
Respondre a aquest tema

publicitat

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat