Botó Contacta amb Badaweb

Respondre a un tema del fòrum Politica Local

Temes polemics.
"M'agradaria començar un nou tema amb els temes que mes preocupan els ciutdans. Personalment a mi hi ha uns quants temes que penso que son prioritaris a la ciutat de Badalona: 1.- Enderrocar i soterrar la C-31 antiga a-19 que trenca la ciutat de Badalona en 2. Aixo per mi hauria de ser la principal preocupacio de qualsevol politic municipal a la ciutat de Badalona. 2.- Millora de les comunicacions amb les altres ciutats metropolitanes i del Valles. Com es possible que per anar a Terrassa amb tren tingui que passar per Barcelona???, Jo no ho entenc. 3.- Millora de l'asfaltat dels carrers de Badalona, la major part del asfalt del carrers de Badalona no fa pena el que fa es fastig. 4.- Fer mes ample les voreres, encara que aixo impliqui treure zones d'aparcament!!!, s'ha de ser valent fer mes ample les voreres fer mes parquins i ficar mes arbres. 5.- millorar la iluminació dels carrers. Quants carrers de Badalona tenen una iluminació deficient. 6.- Aposta clara de l'ajuntament pel esport. Quantes entitats poliesportives te previstes fer l'ajuntament de Badalona i quines te en l'actualitat????, es una vergonya que una ciutat com Badalona tingui els gimnassos poliesportius que te, una vergonya i que em perdoni el senyor Bodi Gym i el Senyor gimnas indepencia i altres pero es que no son instalacions que es mereix una ciutat com Badalona. /7 Aposta per la cultua. Per fer mes biblioteques, es una vergonya la xarxa de biblioteques de Badalona!!!. I continuaria pero no tinc mes temps!!!. Espero comentaris. Harpo."
Respondre a aquest tema

publicitat

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat