Botó Contacta amb Badaweb

Respondre a un tema del fòrum Politica Local

Carta CIU: Mesquita, una altra opció es possible
"Nomes volia deixar constància d'un fet que he trobat algo sorprenent. Com a veí del barri de progrés, volia comentar una carta que m'he trobat al entrar aquesta tarda a casa. Abans de res, comentar que no era coneixedor d'aquesta polèmica, suposo que com molts altres veïns que hauran rebut la mateixa carta i n'hauran tret conclusions similars a la meva. Es tracta d'una missiva de CIU on es parla de la problemàtica de les mesquites i la proposta de solució que ells plantejen. Ni mes ni menys, que perque els veïns d'un o altre barri (Gorg, Progrés...) no s'enfadin, posar-la al costat de la Guardia Urbana. Exactament, no se amb quin pretext. Les interpretacions que s'en poden treure d'aquesta carta en son moltes, la primera que a mi se m'ha acudit al llegir-la es que UN GRUP POLITIC MUNICIPAL amb certa importancia CREU que com es 'un colectiu d'alt risc' els enviarem al costat de la policia, que aixi estarem tots mes segurs. Trobo totalment fora de lloc que un partit polític faci saber a tots els veïns que la solució per a respectar els drets dels inmigrants i la seva integració es posar-los a tots al costat de la policia. Crec que hi ha molta demagògia amb aquests assumptes. Estic d'acord que falta molta feina per fer en el tema de la integració, però fets així no crec que ajudin massa als que no estan del tot convençuts, que per cert, deu ser gent, que quan els inmigrants tenen la botigueta oberta a les 23h i els hi falta sal, bé que hi van a comprar-la, ara que quan vulguin anar a rezar, que ho fagin al costat de la policia. A mi personalment, visc a Progrés, i crec q tenen el mateix dret a muntar una mesquita com els que hi tenen una esglesia, no soc ni d'una religió ni l'altra, (tinc la gran sort de ser ateu). Un altra tema, es que aparegui certa regulació en aquest àmbit, en el sentit de controlar quin tipus d'oradors hi prediquen i quines persones son aptes per desenvolupar aquesta tasca. Per acabar comentar, que ni tinc res personal contra de CIU, si hagués sigut qualsevol altre partit, la meva reacció hagués sigut exactament igual. David. 29 anys, Progrés. "
Respondre a aquest tema

publicitat

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat