Botó Contacta amb Badaweb

Respondre a un tema del fòrum Politica Local

ELS POLITICS BADALONIS
"L'altre día vaig escoltar un senyor a Radio Ciutat de Badalona que va intervindre telefonicament a la tertulia de les 9 on estava present el Ferran Falcó. Aquest senyor deia que teniam la mala sort a la nostra ciutat que sempre ens tocaven poitics de segon nivell i que mai habia hagut a cap partit (ni gobern ni opossició) algun polític realment competent. Tristement haig de donar-li la raó perque regidors actuals como la Virginia Muré, el Lara, Julián García, la mateixa alcaldessa i tots els demés son polítics incompetents per gobernar una ciutat como Badalona, pero es que els carrecs de confiança son encara molt pitjor. Quim Padrós, Artime, Sillero, Rico, Massot i molts mes, son persones que a la empresa privada estaríen molt poc temps per la seva incompetencia. Es molt trist que la tercera ciutat de Catalunya tingui aquests polítics i gestors tan incompetents. Bona prova de aixó, es veure como polítics d'altres ciutats molt menys importants que Badalona, arrivan a ser ministres o a tenir carrecs a la Generalitat, Ministeris o simplement ser parlamentaris i de Badalona, el máxim que conseguim es colocar una consellera de segon nivell (cultura la Mieras) i encara pitjor NI TAN SOLS ES DE BADALONA!!!. Sr. Falcó, vosté no tenía raó quan va contestar al senyor que va intervindre que els polítics son el reflexe de la societat badalonina, al menys no ho dirá per mí mateix, que porto mes de 20 anys a la meva empressa i si no faig bé la meva feina tingui clar que anhiré al carrer!!!"
Respondre a aquest tema

publicitat

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat