Botó Contacta amb Badaweb

Respondre a un tema del fòrum Politica Local

Quina pena!
"Company Joan (o com realment et diguis), m'agradaria saber la teva opinió sobre el desallotjament de la gent immigrada que lluita pels seus drets a la Catedral de Barcelona. I, un cop emesa aquesta interessant opinió teva, m'agradaria també saber la opinió que tindries en cas que qui estigués darrera l'ordre no fos pas qui està ara, sinó el PP. Seria la mateixa opinió? Òbviament, no. Conclusió: NO SOU UNA EINA ÚTIL PER A L'ALLIBERAMENT DEL POBLE CATALÀ, perquè per quatre llenties us veneu els principis. Ben al contrari, ben al contrari. Per això, per a alguna gent, la CUP té més raó de ser ara. No pensem delegar la lluita de l'esquerra independentista en quatre pijos a sou de l'estat opressor (i no em refereixo només al partit a qui em penso que pertanys). Per això començarem a fer intervenció política. Per això, hi ha gent que se n'ha adonat i us retirarà el suport, encara que sigui poca. No és mitjançant unes eleccions que canviarem res, nosaltres (perquè és IMPOSSIBLE). Serà poca gent, segurament, però a nosaltres no ens importa. El que ens importa és que el poble s'autoorganitzi i no depengui en absolut de la delegació de representativitat cap als partits d'ordre. Per això neguitegeu, alguns. http://www.cup-europees.org"
Respondre a aquest tema

publicitat

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat