Botó Contacta amb Badaweb

Respondre a un tema del fòrum Politica Local

Badamerda
"Fa 10 anys es va calar foc a uns xipresos que separaven el planter de jardineria de can Bada del carrer Alacant. Deu anys després, els esquelets dels xipresos continuen allà mateix i als seus peus hi han crecut matolls que els parroquians del bar de la cantonada aprofiten per llencar-hi les seves deixalles ( paquets de tàbac, bosses de plàstic, llaunes...) Durant aquests deu anys m'he post en contacte amb la conselleria del districte i amb medi ambient enviant-me un a l'altra una vegada i una altra. El señor defensor del poble també hi fa el que pot però els esquelets calcinats continuen allà mateix. Per acabar-ho d'adobar els container de recliclatge de paper està cada dia tan plè que els cartrons s'amunteguen al carrer. Vaig trucar al número del container perquè vinguessin més sovint a recollir i em van dir que estava programat així i que si no podia llençar el meu reciclatge al container que no m'aoinés que el llences al de l'escombreries. LLavors, perquè coi reciclo,jo? Si algú en vol un testimoni gràfic en tinc fotografies. Sra Alcaldesa i a qui correspongi: El barri de la Morera també pertany a la ciutat i a nosaltres, els veins, ens agradaria que ens tinguessin més en compte, en general, és clar , i més concretament pel que fa a la netega. "
Respondre a aquest tema

publicitat

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat