Botó Contacta amb Badaweb

Respondre a un tema del fòrum Politica Local

Que ningú s'ofengui
"Jo no parlo per ningú, si no per mi mateix. Si la premsa no parla d'aquest tema sencillament es perquè no hi ha tema. L'unic que hi ha es una ferum a autopromoció que et fa enrera. No m'agraden les desqualificacions personals ni estic d'acord amb lapidacions personals, però crec que al subjecte implicat li fan més mal els seus propis adul.ladors que els detractors. Sense ànims d'entrar en polémiques, jo també crec que es el propi implicat es qui d'una manera o altre està fent que es parli d'ell, a més de manera repetitiva i la gent ja no fa ni cas. A més vull dir que em sembla una casualitat extranya que els mateixos que parlen d'aquest subjecte siguin els qui posin enllaços del blog de l'implicat en aquest web i d'altres. A més amb l'afegit queb tenen una manera molt semblant d'escriure, per no dir igual, que l'implicat. Es a dir, parrafades interminables, sense deixar espais entre els signes de puntuació. A més, els qui seguim la vida social de Badalona, ja haviem vist aquesta pel.lícula a d'altres fórums de manera molt similar: una serie de d'individus que sense aportar cap prova ni senyal de qui son, es dediquen a parlar dels suposats miracles d'algú que tampoc te cap interés en ser noticiable. Acabo dient que he contactat amb el propi Anglada i m'ha dit que no en saben res d'aquesta història i que aquest subjecte no hi té res a veure amb ells. Més clar no es pot dir Espero que ningú s'hagi ofés amb la meva aportació feta desde el respete i la imparcialtat. Salut "
Respondre a aquest tema

publicitat

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat