Botó Contacta amb Badaweb

patrimonio nacional

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
badalonina
31.07.2005 a las 01:28:00
patrimonio nacional

esta noche paseando con mi familia cierto personaje me dijo esta calle quedara para patrimonio nacional y muy señores mios creo que vamos en lo cierto pues la calle de l`abat escarre esta que da pena es lamentable que nos preocupemos por arreglar badalona y olvidamos sus accesos a ella de dia no se puede pasar por el continuo flujo de coches y de noche ni te asomes hay que salir por piernas pues da miedo pasar por ahi, enfin desde luego a esa señora no le quede duda que yo jamas en la vida volvere a confiar en ella y eso que la conozco desde pequeña adios badaloninos ahi queda eso una pobre opinion de una pobre damisela.

#1
marta
31.07.2005 a las 18:40:47
LA NOVA BADALONA????

Mes que una nova badalona sembla una badalona bombardejada per merdes de gossos, el parc encara no acabat, del vaixell de la maria assumpta n'esta ple. Per on hem de passar, per anar a agafar el pont d'escales per poder accedir a la platja no hi ha ni un semafor, ni un pas de vianants ni res de res i fins que no passi alguna cosa ...., Un cop passes el pont, si es que ho has aconseguit sense trepitjar cap record oloros ,o be ofegar-te de la mala olor que fa el anomenat pont de les pixarades ja no nomes dels nostres i estimats animals sino dels que anem a dues potes que tambe en deixen algunes, et troves amb un dessolat parc abandonat tot sec i fet una MERDA . L'herba no nomes no esta ben cuidada sino que entre les enormes rajoles han crescut casi es podrien dir 'baobads',. Es vergonyos, que amb el que costen aquests pisos, els veins i el que hi passejem per aqui tot sovint no puguen gaudir d' una esplanada com cal. A que s'esta esperant Sra. Alcaldessa ?? Es patetic veure que ja fa gaire be un any que ja s'han donat elpermisos per poder-hi viure i encara esta tot com esta. Jo treballo a Lloreda i allà els parcs son divins, verds amb flors i els reguen cada dia encra que plogui (poder no cal tant ja que hi ha manca d'aigua aixo tambe s'hauria de mirar) un cop dius vaig al centre que on jo visc sembre que arribi al centre de la inmundicia i jo i tots el que hi vivim paguem molts impostos +++++++ que els baris de la perifèria per tenir-ho com ho tenim. Pensi: ara que hem arreglat tota la badalona maritima l'hem de tenir aixi ??? Aquest perjudici m'el descontaran l'any que dels impostos ??? PER A MI LA NOVA BADALONA DE MOMENT ES LA MERDA DE TOTA BADALONA ABANDONADA I DEIXADA DE LA MA DE LA SRA ALCADESSA QUE LI PREOCUPEN MES EL QUE DIRAN ELS SEUS VOTANTS QUE NO DELS DRETS QUE TENIM DE VIURE AMB DIGNITAT MENTRE ELLA ESTA EN LA SEVA PISCINA ENVOLTADA D'ARBRES NOSALTRES TENIM EL QUE HEM PAGAT 700 € D'IMPOSTOS MULTIPLICAT PER TOTS ELS QUE HI VIVIM

#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat