Botó Contacta amb Badaweb

Què podem fer els veins davant la mesquita?

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
sandra
29.04.2005 a las 14:26:47

No em puc creure que la señora alcaldessa volgués ( corregiu-me si vaig equivocada) cedir un solar o no se qué de 600 m quadrats per posar una mesquita! Mare meva, només faltava això, només faltava tenir 24h al dia cues de gent entrant a resar... aprendre corá.. Que creguin el que vulguin, la religió és voluntària i lliure, però que ensenyin als seus fills aquesta doctrina sectària a casa seva, perquè jo no vull ser partícep de donar cap espai per proclamar als 4 vents la seva ideologia fanàtica i masclista. Ah, per cert, si vosaltres fóssiu magribins, o islamistes.. on aniríeu a viure??? on us quedés lluny la mesquita? Pensem que es faci on es faci, la immigració que té les bases en aquésta fé es multiplicarà com l'escuma.

David
29.04.2005 a las 20:45:04

Bufff... que malament anem... No et molesta l'esglesia de St Josep, Els Padres, etc, oi? Com a sectaris no se qui guanya i de masclistes ja ni en parlem... però es curiós, només et queixes dels inmigrants i les seves mesquites, quan has visuct amb 3/4 del mateix al costat de casa tota la vida. Es lo que tenen les religions. Com tu mooolt be has dit, tothom es lliure de creure el que vulgui, per tant si volen un lloc on resar, pues endavant, millor que no ho hagin de fer al mig del carrer. Per la teva por a la multiplicació de la inmigració, nomes recordar-te que es gràcies a ella que totes aquelles feines les quals aquí, per finets, ja rebutgem, algú les fa, i si no fixa't algun dia en les obres, etc. qui hi ha treballant. Si el problema, es que no vols que es facin guetos, pues fes 5 mesquites enlloc d'una i la població inmigrant no es concentrarà tant i així faciliarem la integració, cosa que sembla ser que tu no desitges. Precismanet aquí parlo d'aquest tema

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat