Botó Contacta amb Badaweb

guarderies

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
mare atabalada
18.03.2005 a las 13:52:34
guarderies

Hola a tots/es: el curs que bé viuré a Badalona i estic buscant una guarderia per al meu nen de 21 mesos. No conec la vostra ciutat i m'agradaria que em doneu la vostra opinió aquells que tinguin nens. Viuré prop del centre i he de agafar tots el dies el tren per a anar al treballar...Uf! Si pot ser m'agradaria una llar d'infant on no només els cuidin (menjar, pipi, mocs, etc.) sino que facin altres activitats i potenciin les seves aptituds, sobre tot per què el enano es inagotable, pren 'duracell' com a desdejuni. Si algú en poguès ajudar donaria mil gràcies per què estic molt amoïnada. Fins aviat.

23.03.2005 a las 11:20:29
guarderies

Al mateix carrer de l´estació del tren n´hi ha una guarderia (baixant, a la dreta al nº 105 de la av. marti i pujol) pots preguntar 93 389 10 44 no la conec personalment però porta molts anys a badalona i el tindrias a prop del tren

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat