Botó Contacta amb Badaweb

El carrer coll i pujol

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Graham
05.02.2005 a las 21:41:32
El carrer coll i pujol

Fa anys que esta igual. Ningú no fa res... Un dia hi havia un barrufet per allà, i li vaig preguntar si pensaven fer-hi alguna cosa, i em va dir: 'si, ya lo sabemos, ya.. pero nosotros no podemos hacer nada' És un carrer estret, i sempre hi ha cotxes a doble filera, en els dos sentits De les 7 a les 9 del vespre hi ha invasió continua de la doble ratlla continua Quasi tots els cotxes aparcats son de garrullos, que o bé estan al BAR, o al videoclú He tingut una idea, et convido a posar-la en pràctica Un dia agafaré un cotxe vell, i faré que me l'arreglin gratis Pujaré pel coll i pujol, cívicament, pel meu cantó, però quan qui baixa faci la invasió de la doble ratlla continua,... clas!, contra el seu lateral. La culpa serà d'ell, o de qui està aparcat en doble filera, jo tindré tot el meu lateral gratis. O bé directament enclastar-te contra qui esta en doble filera.. i ideal que sigui un tunning (que ojo, valen pasta) En tot cas, això no ha de ser una guerra entre ciutadans (bé, hi ha ciutadans i garrulos) Això ha de ser un problema que la Maite ha de solucionar Però la maite no el soluciona Una altra idea és tenir un accident. El mateix que abans però amb una mobilette... controlant, et deixes caure, et fan mal, tu no et mous, esperes que vingui l'ambulància, i es monta el cristo, i potser així la maite reacciona..

anonim
09.02.2005 a las 21:23:01
El carrer coll i pujol

tienes toda la razon y para colmo intenta cojer el autobus direccion para arriba yo no se ni donde esta esa famosa linea amarilla del suelo porque cualquier dia me quedo sin brazi y sino ¿donde esta el paso cebra de san joan de la creu? lo borraron con las chapuzas de obras que hicieron y cuando arreglan mi callejon porque todavia acompaño a adultos a pasar por alli a las 7 de la tarde porque les da miedo ese famoso lateral enfin busquemos a maite en la proxima cena de la dona o en su amadisimo barrio de la salud ahhhh y eso si votemosla ¡JA| yo ni loco

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat