Botó Contacta amb Badaweb

Reciclar o fer el capullo?

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Pau
25.01.2005 a las 00:34:10

Hola, Un servidor, com molta altra gent a Badalona, tinc el costum de reciclar. Costum que hauria d'anomenar 'mal vici', perquè resulta que cada vegada que em disposo a fer un acte tan civic i ecològic em sento imbecil. Tal qual ho deixo anar. La raó? dons us ho explico: resulta que a casa vaig separant com un sivarita plastic per aqui, vidre per allà, i paper mes enllà. quan tinc els recipients (que no em va proporcionar l'ajuntament...) plens vaig als contenidors i apa, tot reciclat i aprofitat. Jo resulta que normalment aixo ho faig els caps de setmana, quan tinc mes tems, i ves per on que ja m'he trobat en mes de 2 ocasions que un menda, amb DOS cistells plens i PESANTS me'n vaig al contenidor del paper, plastic i vidre. I què em trobo?? doncs que el contenidor o contenidors estan literalment que bessen... I ALESHORES, amb els dos cistell plens i PESTANTS, em sento imbecil.... JO VINGA matar-me a separar com un PUTES tota la conya i van els 'super-fantastics' de l'ajuntament (Muntsa, aixo es un dardo directe a la teva iugular) i s'ho passen pel forro... per no dir pel cul. Tant els hi costaria passar a recollir una MICA MÉS SOVINT?? L'ultim cas va ser aquest mateix dissabte passat. jo amb 2 CISTELLS plens de paper, diaris, capses de cartró, paper de regal de Nadal (ENCARA!!!) xino xano cap al contenidor de paper, i EVIDENTMENT... estava a bessar... i que collons haig de fer? ES EN AQUEST MOMENT QUAN EN SENTO IMBECIL INTEGRAL i aleshores m'imagino algun responsable municipal alla al seu sofa rient com un boig: 'JUA JUA JUA JUA!!!! MIRA EL TONTO DEL CUL... EL MOLT PRINGAT VOLIA RECICLAR I TÉ EL CONTENIDOR PLE... IDIOTA!!! JUAS JUA JUA JUA JAU!!! i a mi senzillament no em dona la gana de fotre-ho tot al contenidor normal quan m'ha suposat un esforç, i el que hauria hagut de fer es fotre-ho tot per allà al terra... i que netegin ...... pero no ho vaig fer perque Badalona ja te prou mal aspecte. I me'n vaig a buscar un altre contenidor (per dins em prometo que si el 2n esta ple PASSO de fer encara mes l'imbecil) per sort el 2n que vaig trobar tenia UN RACÓ ALLÀ... on hi vaig entatxonar tot el que portava, deixant-me la ma per anar-ho apretant. I jo em pregunto: Muntsa, algú pensa fotre-hi alguna cosa?? com que ja veu pintar quatre carrils bici de merda ja us heu quedat tots tranquils i ja podeu dir que sou verds i d'esquerres no?????? Sempre es el mateix... de gent amb bona voluntat n'hi ha pel món... el que passa es que es topen amb la INEPTITUD, el PASSOTISMEl dels poltics de torn...i ja l'hem cagada... seguiu així Maite, Muntsa i tota la colla passigolla, que l'unic que aconseguireu es que mica en mica tots plegat engeguem el reciclatge a prendre pel sac.

Albert
30.01.2005 a las 17:36:42

....Ademas ahora,nos van hacer pagar mas por reciclar.Ya que eso de separar,se ve que es un proceso muy costoso y claro eso el ayuntamiento no lo puede asumir,el contribuyente si.Nos vendieron la moto,diciendo que separar seria benificioso para todos y que con lo que se sacara con el proceso de reciclar se aplicaria a hacer parques,zonas verdes etc...pero se ve que,el proceso no es muy rentable.Total proxima subida de las tasas de basuras. Lo que comento lo he escuchado en la emisora Onda rambla y en el programa la tarde de tots. Albert

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat