Botó Contacta amb Badaweb

Heu vist la nova presentadora de TVB?

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Miquel Barcelo
23.01.2005 a las 17:11:58

Increïble, TVB ara s'ha superat!!! Qui ha contract aquest espantaocells que fa el nou magazine... Que malament ho fa... Mira que Televisíó de Badalona estava millorant, pero es que ara ha caigut en picat... Algu sap d'on l'han tret? En sembla que es diu Estrella...

marc
24.01.2005 a las 20:50:50

es patètica! el programa al principi prometia, pero al final, tot amb 2 minuts, em va recordar a un programa que va fer en buenafuente que va durar 3 minuts, pq després hi havia futbol... Riure vaig riure, pero em sembla que no es un programa d'humor`. I d'on ha sortit aquesta que es pensa que es no se qui, segur que a dins de TVB hi ha gent millor, o no i per aixo van a fora.

Llúcia
01.02.2005 a las 18:06:10

És horrible!!!! Jo fins ara veia el magazine que feien abans. Al desaparèixer d'un dia per l'altre no vaig saber ben bé que passava i quan vaig veure que farien un programa nou vaig pensar que seria com a mínim igual de bo que l'altre!!!!Però es que la presentadora....que no tenen perruquera a la tvb?o és un postís?Representa que els canvis són a millor no?crec que en aquesta ocasió l'han cagat molt!!!De moment han perdut una telespectadora i qüestió de temps que en perdin més...És una llàstima i una vergonya!!!!Per un programa bo que hi havia a tvb.....

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat