Botó Contacta amb Badaweb

pisos de protecció oficial

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
sergio sánchez garci
19.01.2005 a las 23:01:51

He llegit avui al 'Periodico' i m'han dit que ha sortit per la televisió de badalona, la segûent noticia: -L'ajuntament no fara els pisos de protecció oficial que va prometre al 2002 per falta de diners. M'agradaria saber si algú sap alguna cosa sobre això Merçe

20.01.2005 a las 09:18:38

Tens mes informacio a les Noticies de Badaweb del dia 19 de Gener

Salvador
21.01.2005 a las 23:05:04

Hola, jo també estic afectat pel tema dels pisos a Badalona, fa 3 anys que esperem i per aixó no hem comprat cap, ara els preus estan MOLT més cars que abans i ens es imposible pagar-ne un de nou. Sembla que es faran el 60% dels pisos anunciats, i arribara fins el número 600 aprox, nosaltres tenim el 200 i encara no em sabem RES DE RES. el nou plaç d´entrega ARA es situa a l´any 2006. Una vergonya!

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat