- Badaweb
- Fòrums
- Què passa a Badalona?
- Los deportes en tvb
- Què passa a Badalona?
- Fòrums
Los deportes en tvb
Autor | Missatge |
---|---|
Marc 12.09.2002 a las 07:52:42 | Que està pasando en esta televisión que cada vez va a menos?. Antes como mínimo te enterabas de todo lo que pasaba en el futbol de aqui aunque fuera con gente muy mediocre. Ahora el programa de los lunes se ha convertido en una basura sin precedentes que soy incapaz de aguantar. Por favor, volvamos a lo de antes porque aunque malo era soportable y me enteraba de que pasaba. Ahora peña, peña, peña, badalona, badalona, badalona,..... los niños pijos no saben ir más allà? |
#1 | |
albert 23.09.2002 a las 13:20:36 | Estic totalment d'acord amb tu. Suposo que la gent que feia el programet s'ha cansat i ha decidit tirar per la via ràpida amb videos que semblen més d'ignorants que de periodistes. Crec que els esportites de badalona ens mereixem una mica més de respecte. En tot cas si es un tema d'incompetència que es canvii a la gent que o fa o que es decideixi suprimir el programa. Tot menys aquesta imatge de programa mediocre. Probablement s'han donat compte que no serveixen per sortir en pantalla i prefereixen quedar-se darrera però crec que això es pitjor. Si ho feien malament que els canviin i els posin a fer altres feines. La directora continua pensant que als espectadors se'ns pot enganyar. Només reclamo un programa d'esports digne ja que ara no arriba ni als mínims. Potser es passen els caps de setmana jugant a golf en comptes d'anar a veure partits? Jo hi ha alguns que no els he vist mai en un partit dels meus i parlen com si fossin experts. INDIGNANT!!!! |
#2 |