Botó Contacta amb Badaweb

POCA TOLERÀNCIA!!!!!!!!!!

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
VEÍ DEL BARRI CAN ME
02.08.2002 a las 13:04:55
POCA TOLERÀNCIA!!!!!!!!!!

UNA MICA DE TOLERÀNCIA SI US PLAU Senyors i senyores veïns del barri Can Mercader: M’agradaria fer constància de la poca tolerància d’aquest barri. Tinc dos fills i un gos. El gos va correctament lligat, les seves necessitats són recullides i llençades sempre al contenidor especial pels gossos, que hi ha a la plaça del barri. Dit això, hem rebut personalment moltes queixes dels gossos. M’agradaria que em diguessin que hem de fer amb els gossos que ara ni tant sols poden passejar per carrer. Sóc del barri, pago els gastos que val la neteja i per tant m’agrada veure-ho tant net com qualsevol altre persona. El fet que els gossos orinin no es pot evitar i ja que ho han de fer millor a la sorra que es absorbit que no pas a l’asfalt. Molts dels veïns que tenin gossos hem rebut queixes del “pipi” dels gossos. Que fem? els matem o els deixem abandonats? realment, és el que crec que passa amb molts dels gossos abandonats. Ens fan la vida impossible fins a tal punt de tenir por a treure el gos al carrer. Com ja he dit abans tinc dos fills i per tant respecto la zona infantil. Estic completament segura que la gent que no recull les necessitats dels gossos no són del barri, però per desgràcia paguem justos per pecadors com sempre. Demanem per tant una mica de tolerància, comprensió i respecte a tots els veïns. La gent que tenim animals de companyia som gent que ens agrada la vida ja sigui animal o humana. Moltes gràcies per la seva atenció: Un veí del barri

21.02.2011 a las 22:23:05
Re: POCA TOLERÀNCIA!!!!!!!!!!

IP: 1.0 server88-20#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat