Botó Contacta amb Badaweb

Que canal de TV es ??

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Anna
09.04.2008 a las 12:55:06
Que canal de TV es ??

Hola! Tengo una cuestión que haceros, esta mañana me han hecho una encuesta sobre EL DIVORCIO en la calle del mar, y en lo único que me he fijado ha sido en el micrófono, pero con las prisas y los nervios no he preguntado que canal de tv es. El micrófono tenía dibujado un PLAY y un PAUSE en blanco y negro, he deducido que por la zona tienen que ser el canal de Badalona. ¿Podrías confirmarme esto por favor? es que me gustaría verlo. MUCHAS GRACIAS!!!

#1
anonim
10.04.2008 a las 21:55:17
Que canal de TV es ??

SI TE FIRMAN I TE PREGUNTAN SOBRE EL DIVORÇIO TU A LA PERSONA QUE TE LO PREGUNTAS PREGUNTALE A QUE CANAL LO DARAN SI ERA AQUI A BDN SERA EN TELEVISION DE BADALONA PERO LA PROXIMA VEZ ANA LO PREGUNTAS

#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat