Botó Contacta amb Badaweb

Alba

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Inmigrants espanyols
21.11.2006 a las 01:32:06
Alba

És molt trist com ara els inmigrants espanyols, insulten i es mostren tal com son, com el que són, una sèrie de persones, xenofòbes, incultes, que ells mateixos s'han creat el seus propis guetos i encara estàn orgullosos de ser-hi. Jo si vaig a viure a alemnaya apendre alemnay i si estic a italia italià i no perque ningú m'oblidi, és una cosa e sentit comú i amor propi. Un inmigran senagalès que fa 1 any que està aquí i parla més bé el català que molts espanyols que fan 40 anys que estan aquí, llavors quí s'ientrega, varris com llefià, la salut, gorg són els guetos dels espanyols. Una persona que porta 40 anys i no sap parlar català una de dos esque no té amor propi o el seu nivell intelecual està per sota la mitjana. En canvi en Zamir ho fa, aixì us va el país.

#1
Morcilla Malaqueña
21.11.2006 a las 04:13:55
Alba

Zamir habla catalan porque le ponen un profesor particular y una paga gratis. Ojala toda la gente que vino ha esta ciudad hace 40 años le hubieran echo lo mismo ponerle un profesor particular y una paga gratis. Ahora gracias a la gente que vino aqui a trabajar hace 40 años con su esfuerzo ha conseguido que ha Zamir le dieran una educacion y una paga gratis que ellos no pudieron disfrutar estando en su propio pais y recibiendo criticas de una FASCISTA catalana llamada Alba recriminandoles que hable catalan en cataluña donde hay 2 idiomas oficiales, El castellano y el Catalan. Parece que Alba en sus viajes ha aprendido mas de la Alemania de Hitler y de la Italia de Musolini que de la convivencia o la madurez. Es verdaderamente muy triste que una catalana con estudios que quizas sea Universitaria se comporte como una FASCISTA y no sepa hablar Castellano.

#2
Maria
21.11.2006 a las 13:21:26
Alba

Qué raó tens, els meus pares son de Andalusia i no tenen ni idea de català i el meu marit es colombià i parla perfectament. Es increible com som a aquest país!! No sé a que anomenen integritat, els espanyols son els primers que no s´integren però perque no volen i tenen fastig a Catalunya, t´ho puc garantir perque visc a Badalona de tota la vida i estic farta d´escoltar les mateixes ximpleries cada dia.

#3
TORRENTE
23.11.2006 a las 16:45:10
Alba

Esto es un mensaje para la neonazi catalana ALBA. Es más importante, trabajar y no robar como hacen la mayoría de extranjeros que encima viven con ayudas sociales de nuestros impuestos , que saber catalán Para mí un extranjero que sepa catalán no es mejor que un andaluz que vive 40 años en Badalona y no sabe catalán. Quiza durante 40 años hay se ha preocupado por que ese andaluz vaya a la escuela subvencionada para aprender catalán. Quiza Jordi Pujol tampoco se preocupo durante 25 años, solo de estar el y sus amigos en la poltrona con la llengua y la bandera. Sobran las palabras, con neonazis catalanas como ALBA, ya les va bien un president charnego como MONTILLA.

#4

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat