Botó Contacta amb Badaweb

MARCHESE SRA ARQUE, MARCHESE...

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
hasepsut
13.09.2006 a las 16:32:22
MARCHESE SRA ARQUE, MARCHESE...

Estic cansada de la política a Badalona: Els barris no existeixen per la Alcaldessa, St Crist tampoc. Es tanca els ulls als problemes d'immigració que tenim als nostres carrers, es continuen obrint locutoris de manera indiscrimindada a certes zones. No hi ha lloc per la cultura, concerts: Maig, Agost i para de comptar... la resta de l'any no hi ha res d'interès a la ciutat. Això sí, una macrozona d'oci per joves a cop de billetera...com tot a aquesta ciutat. La zona blava...ni en Agost ens varem lliurar. I els que vàrem tenir la desgràcia de no marxar, la platja feta una merda, l'aigua i la sorra. Una xarxa d'autobusos pèssima. La 1 passa cada 30 min. un laboral, Sto Cristo exisite! Això sí, tenim un port nou de trinca, que han trepitjat els que tenen la sort de tenir un vaixell... L'IMPO: Institut Malparit que Poc Ocupa, anuncieu les ofertes a internet...però com tampoc en teniu!!!! No acabaria... Companys, reivindiquem un canvi polític a la Marbella de la periferia barcelonina Ja!

#1
pepe
14.09.2006 a las 14:40:52
MARCHESE SRA ARQUE, MARCHESE...

Y pronto tendremos Zonas verdes. No podremos vivir aqui y seremos como Barcelona una ciudad para empresas, guiris e inmigrantes mal pagados y explotados. Tendremos un Tranvia que hace el mismo recorrido que el metro y que no necesitabamos para nada y que nos entorpecera el trafico. Tendremos mas Macro centros comerciales por metro cuadrado de toda Europa. El ciudadano Tendra menos poder para decidir como pasa en Barcelona. Nos tendremos que joder con la delincuencia, inmigracion ilegal y demas porque les da la gana. Y nosotros seguiremos votando al PSC por inercia y porque somos tontos de no quejarnos en la calle.

#2
anonima badalonnina
17.09.2006 a las 11:18:17
MARCHESE SRA ARQUE, MARCHESE...

desde luego que si, esto es una enfin no lo dire por respeto al personal,solo os dire que llevo 36 años en el barrio sant crist y lo unico nuevo que he visto ha sido pegotes de alquitran cada cuatro años y ahora con maite cada año y como nos tiene aunque parte de culpa la tenemos nosotros porque estamos divididos lastima,no os acordais de la union que tuvimos si yo soy pionera , cuando esa union consiguio ese colegio publico del que estoy orgullosa de que mis descendientes estudien en el digamos que soy una toochana de ese colegio cada una lleva un nombre de un ciudadano del san crist, daria nombres pero prefiero tenerlos en el anonimato ,ahora ya ni sus descendientes tienen ganas de luchar por el barrio, empiezo a pensar que cualquier tiempo pasado fue mejor pero algo si me queda claro MAITE MARCHATE, QUE ESTAMOS HARTOS SOLO SABES SALIR EN LA TELE Y MARCHAR A TUS BARRIOS FAVORITOS quereis nombres de sus favoritos? otro dia porque tengo faena limpiando mi sucio parque del sant crist lleno de porqueria ¡ dios como me averguenzo de este lateral !

#3

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat