Botó Contacta amb Badaweb

Plazas

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Justo
09.09.2006 a las 12:32:00
Plazas

Se debería prohibir el acceso a las plazas públicas después que los niños hicieran uso (hacia las 20-21h). A partir de esta hora los niños dejan paso generalmente a grupos de desocupados y fracasados escolares. O lo que es lo mismo: a parásitos sociales. Esta gente acostumbra a hacer uso de las plazas hasta altas horas de la madrugada y no hacen mas que fumar canutos, chillar y hacer ruido, con lo que las personas de bien que se tienen que levantar temprano para ir a trabajar son molestadas cada día y sin que nadie lo remedie.

#1

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat