Botó Contacta amb Badaweb

Burkas en Badalona

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Vigia
24.08.2006 a las 22:54:46
Burkas en Badalona

Quiero denunciar a las asociacion de derechos de la mujer, y a los habitantes de este pais, que he visto mujeres con burka en Badalona. Es triste que en el año 2000 estemos aun asi, y que un Pais democratico y que defiende la igualdad, permita que vengan inmigrantes a Cataluña y crean que estan en la edad media todavia. Que sea una costumbre bien vista en su pais, aqui esta mal vista y es degradante y humillante. Estas mujeres no tendrian que estar aqui luciendo burka. Y repito es una falta de respeto para los que vivimos aqui solo por eso ya seria suficiente para que estas mujeres no llevaran el burka. Luego bien que cuando un estrangera va a ciertos paises arabes se tienen que poner el pañuelito. Pues cuanda una arabe venga aqui que pase lo mismo que no se ponga burka. Por el bien de la mujer, la democracia, la igualdad y de Badalona espero que se denuncie cosas como estas y no se permita ver esto. Señora alcaldesa MAITE todo esto pasa por pasotismo de usted y la politica de su partido... DIMITA YA !!!

#1
burkinafaso
27.08.2006 a las 00:58:32
Burkas en Badalona

jaja, Ahora será Maite Arqué la modista de burkas. Y la culpable de que los falafeles esten de moda.

#2
burques no
29.08.2006 a las 18:05:08
Burkas en Badalona

Estic en contra de la humiliació de la dona i evidentment que aquestes portin burca o que estiguin a casa cuidant els fills mentre l'home és al bar. També estic en contra de la ideologia del PP que és absolutista, uniformador, propugna él pensament únic , com tots els que propugnen la cultura del burca. ni burca ni pensament unic

#3

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat