Botó Contacta amb Badaweb

patetica la retransmisio de tvb

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
calçotets
10.05.2006 a las 20:36:45
patetica la retransmisio de tvb

Com es pot permetre fer una retransmisio en directe desde la rambla i no solucionar els problemas de delay(diferencia entre lo que escoltes i lo que veus) aixi tenim una televisio local on diuen que hi han profesionals ESCOLTEU COMPANYS HI HAN UNS APARELLS QUE ES DIUEN DELAY QUE ES COLOQUEN AL REBRE LA SEÑAL DE AUDIO DEL SATELIT I ABANS DE PASARLA AL EMISOR PER RETARDAR EL AUDIO I CUADRAR AMB ELS LABIALS potser ningu sap de que parlo , i a tot li diuen profesionals

#1
anonima badalonina
10.05.2006 a las 23:29:17
la nit del foc

mi enhorabuena a los profesionales de los petardos del dimoni se lo han currado a pesar de las quejas de siempre enfin, no llueve a gusto de todos pero pres¡cioso me ha emocionado mucho en mi alma sensiblera el año que viene prometo estar otra vez pero eso si sin avalanchas porque este año era masiva la asistencia y sin que quemen la chaqueta de mi hija que le queda el recuerdo del dimoni con dos grandes agujeros por culpa del viento, buenas noches y feliz san anastasi

#2
anna
11.05.2006 a las 15:11:33
la nit del foc

ja era ora felicitats. Jo vaig estar veient la reemissió i la veu anava alhora amb la imatge, ja era hora que tvb fes com canal 51, retransmetre la diada en directe per a tot l'equip felicitats, a més les entrevistes amb els personatges van ser molt amenes, a més tb felicitar tv3 per la crònica del programa en directe.

#3

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat