Botó Contacta amb Badaweb

Si tens problemes en els operadors de telèfonia o

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Plataforma afectas p
24.02.2006 a las 18:01:50
Si tens problemes en els operadors de telèfonia o

Estem muntant una Plataforma pels afectats pels continuus talls en la linea telefònica o ADSL de qualsevol operador, si estas interesat envia'ns un e-mail plataformatelefons@gmail.com

#1
Logan
28.02.2006 a las 18:45:32
Si tens problemes en els operadors de telèfonia o

Soy usuario de YA.COM y llevo desde Diciembre que he pedido bajar la velocidad de 4Mb a 1Mb y aun no me la han bajado. Y para colmo me siguen cobrando los 4mb cuando les he dicho que no los quiero que solo 1mb. Estamos a Marzo y aun nada, lo que voy ha hacer es darme de Baja y mandar una carta para que me devuelvan todo el dinero que estoy pagando de mas, pero ... El tema es que para darme de baja les tengo que enviar un BuroFax que cuesta dinero, no vale por telefono. Osea que me estan estafando !! Esto es un abuso, donde puedo ir a denunciarlos? ademas de todo esto tendrian que pagarme el tiempo perdido ademas del coste de llamar al 902... Como siempre el gobierno nos deja desprotegidos a los usuarios asi no me estraña que aun seamos un pais tercer mundista en lo que respecta al ADSL. A y otra es que de los 4mb que estoy pagando solo me va 1.6mb !!! Ya he estado en varias operadoras y todas hacen las mismas triquiñuelas para retrasar la baja de los usuarios !! BASTA YA !!

#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat