Botó Contacta amb Badaweb

CASERNA A LA SALUT ALTA

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Ciutadà badaloní
05.09.2002 a las 14:41:22
CASERNA A LA SALUT ALTA

No soy el único, por los comentarios que he escuchado en el barrio, que estaría felíz y contento de que la caserna de los Mossos d´esquadra se ubicara en el barrio de la Salut Alta, tenemos a la mayoría de los yonkis, camellos y delincuentes comunes viviendo en nuestro barrio, más que viviendo jodiendole la vida o todo aquel que quiere elegir el buen camino. Por eso desde éstas letras quiero hacer llegar este mensaje. ¡QUEREMOS LA CASERNA DE LOS MOSSOS D´ESQUADRA EN LA SALUT ALTA! Gracias.

#1
JAVIVI
19.09.2002 a las 01:08:57
CASERNA A LA SALUT ALTA

Tambien yo quiero que la construyan aqui en mi barrio,la Pau dicen que es el nombre de mi barrio,me gustaria saber quien le coloco este nombre.Incluso la situaria en la calle Liszt esquina con Mozart donde da asco ver la gentucilla que hay por aqui y encima no viven cerca.

#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat