Botó Contacta amb Badaweb

Periodista de partido

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Ivan Davier
12.11.2005 a las 13:50:26
Periodista de partido

Alguien sabe porque la periodista de Badalona Comunicació, Merce Roure, es tan partidista hacia CIU?que es del partido? Vaya periodista de pacotilla!!!

#1
neutrex
13.11.2005 a las 10:25:56
Periodista de partido

Yo lo que sé es que quienes son partidistas son los jefazos, estos estan por su carné no por su reconocida profesionalidad.Si no fuera asíno estarian tantos años apoltronados esperando acumular trienios y jubilaciones de platino, con autosubidas de sueldo a dedo. Cuantas ofertas de trabajo han tenido fuera del reducido ámbito donde pululan? Si es de CiU o no es otra cosa, pero te aseguro que es de las mejores profesionales que hay en Badalona. Si ser partidista es ser de pacotilla, pregunta el color de los que mandan en la cuarta y alguno de la quinta

#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat