Botó Contacta amb Badaweb

ON ES EL CAMP DEL SANT CRIST?

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Rafa
16.04.2005 a las 18:59:19
ON ES EL CAMP DEL SANT CRIST?

Tinc el meu fill jugant a fútbol a un club del barri del Sant Crist. Fa ja quasi 5 anys ens van teure el nostre camp de fútbol i ens van portar al nou camp municipal on estém en condicions deplorables per la prepotencia i pesima gestió partidista dels gestors de l'instalación que son responsables del Badalona i per tant treballan de forma partidária. El regidor d'esports no se sap on es ja que volía negociar amb els clubs del Sant Crist sobre una proposta feta a les juntes directives. La del club del meu fill diu que ells han presentat l'informe que els habien demanat pero que ja ha passat el plaç i ni tan sols els han contestat. SR.LARA!!!!!!!!!ESPABILI I AL MENYS CONTESTI ALS DIRECTIUS QUE TREBALLAN GRATIS NO COM VOSTE.(o a lo millor m'están enganyant, cosa que no penso coneixent al impressentable del Lara)

#1
Ricard
20.04.2005 a las 23:25:00
ON ES EL CAMP DEL SANT CRIST?

Rafa, puedo asegurarte (como directivo del club dónde juega tu hijo) que en ningún momento te hemos engañado no lo dudes. Es cierto que entregamos la documentación que se nos solicitó (tenemos los documentos y entradas de registro) pero también es cierto que el Ayuntamiento de forma incomprensible no nos ha contestado. El problema es que encuentro lamentable que el Ayuntamiento no conteste a una propuesta que ellos mismos realizaron, es decir nos han ignorado completamente cuando ellos fueron los que nos propusieron el acuerdo al que haces referencia. Es posible (pero tampoco nos lo confirman de momento) que todo tuviera que ver con el hecho de que haya un cambio de gestor de la instalación actual, lo que cambia completamente todo el planteamiento inicial y se abren nuevas perspectivas hacia los clubs del Sant Crist. Si todo finaliza como parece ser, finalmente deberemos agradecer (aunque parezca mentira) que nos hayan ignorado porque la solución, puede ser mas beneficiosa, aunque que no dude tampoco el Ayuntamiento que será muy beneficiosa también para la ciudad y para el campo municipal. Todos nuestros socios y familiares tienen a su disposición la documentación relativa a todo éste asunto. Un saludo

#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat