Botó Contacta amb Badaweb

TORRES ELECTRIQUES A LA SERRALADA LITORAL

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Quique
23.07.2004 a las 13:39:45
TORRES ELECTRIQUES A LA SERRALADA LITORAL

Hola, Vaig sentir el rumor que durant la neteja del Besos van desplaçar les torres electriques que estaven ubicades als costats del riu a la serralada del litoral per la zona entre Santa Maria de Martorelles i Tiana. Jo vaig a correr bastant sovint per aquella zona i es cert que hi ha tota una serie de torres electriques diseminades a l'interior del parc natural i no son nomes les torres el que danyen la imatge del parc sino tambe les zones escavades i els camins maldestres que han anat creant (destruint arbres i demes fauna) per la zona donant una imatge ben trista del que realment es una de les poques joies naturals de la nostra zona. M'agradaria saber si algu sap del cert si aquestes torres que van ficar ara fa mig any aproximadament per aquesta zona va resultar d'una desicio politica del nostre estimat govern-alcaldia-diputacio tripartita de progres i sobretot verda... Atentament, Quique

#1
harpo
04.10.2005 a las 17:58:12
TORRES ELECTRIQUES A LA SERRALADA LITORAL

Preguntes sensa responsta????, aixo es un Forum?, Intentaré respondre desde la meva ignorancia, les torres d'alta tensió no depenen de cap ajuntament, però es evident que si un grup de ciutadants o el mateix ajuntament no estan d'acord amb la ubicació de les torres aquestes es poden cambiar de lloc, FINS I TOT LES LINES ELECTRIQUES ES PODEN SOTERRAR. Si sembla mentida peró les lines electriques es poden fer sotaterra per no espatllar el paissatge no provocar incendis, no pertorbar la vida animal, pero aquests temes veig que no interessen en aquest FORUM. Harpo

#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat