Botó Contacta amb Badaweb

NI ARQUÉ NI FALCÓ, XAVIER GARCIA ALBIOL

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Postis
23.02.2003 a las 14:37:32
NI ARQUÉ NI FALCÓ, XAVIER GARCIA ALBIOL

Estamos todos los ciudadanos de Badalona ya cansados de aguantar desde que nacimos la prepotencia socialista en nuestra ciudad, primero con el señor Blanch y luego con la señor Arqué, ambos alcaldes mediocres y que se han ido cargando nuestra ciudad poco a poco. Pero también estamos hartos de personajes como los líderes de Convergencia i Unió, capaces de venderse a los socialistas y mantenerlos en el gobierno con tal de que los coloquen de concejales de gobierno y así poder chupar del vote. CiU nos ha traicionado muchas veces dejándose comprar por esa gente sin que eso fuese beneficioso para Badalona. Por eso, la mejor opción para Badalona es Xavier García Albiol, candidato del PP a la alcaldía, una persona que lleva más de diez años trabajando con tesón por Badalona y a la que la ciudad le va concediendo a cada certamen electoral que pasa más confianza. Yo tengo claro que estas primeras elecciones municipales en las que puedo votar, votaré por García Albiol, ya que ha sido uno de los pocos políticos que ha visitado mi barrio fuera de elecciones y uno de los que más se preocupan por nuestros problemas cotidianos, diciendo lo que la ciudadanía piensa, como con el caso de los inmigrantes ilegales; y mucha gente de mi edad, que votará ahora por primera vez, hará lo mismo que yo.

#1
Joan
04.03.2003 a las 17:00:39
NI ARQUÉ NI FALCÓ, XAVIER GARCIA ALBIOL

Òndia Postis! 'CiU nos ha traicionado...'. Deus referir-te al fet que ja no us deixin passar ni una a Madrid, dient-vos que 'no' amb la vostra postura sobre la guerra, el Prestige, l'AVE,... Ai, ai ,ai... aquest ressentiment us surt amb tanta facilitat... A més a més, si avui algú està traïnt a algú és el PP als seus propis votants, passant de la dreta a la ultradreta 'sin previo aviso'. Noi, respecte a l'Albiol, em sembla que és un dels que més temps porta 'chupando del vote' a l'Ajuntament, sense que la ciutat hagi vist cap aportació significativa per part seva. A banda de fer demagògia amb temes com la immigració, sap fer alguna cosa més el senyor Albiol?

#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat