Botó Contacta amb Badaweb

Quina baralla tenim muntada!

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Manu
14.08.2009 a las 08:41:02
Quina baralla tenim muntada!

Acabo de veure el text del Juanjose i estic alucinant.No m´estranya despres que aquesta especie de fatxa que tenim ficat en aquest forum estgui fent el burro.Jo li diria al Juanjose que,x favor,avisi al maudili i que ens aclareixi a tots que passa amb aixo de la candidatura de PXC i faci callar al tio aquest que com dius no te collons d´enfrontar-se al teu amic. Jo tinc sempre la mateixa explicacio:ningu diu res oficialment i hi ha un covard que es dedica a descualificar als altres perque no es prou home per enfrontar-se al maudili i molt bona aquesta de dir que les putes tambe guanyen mes diners q un funcionari. Y al hidalgo español:te estoy esperando.que no me hasbuscado? aparte de facha,gilipollas,si ya lo digo yo.En una cosa tienes razon:cuando hableis todos los de PXC catalan entonces hareis campos de concentracion para que los apellidos catalanes sean fernandez,lopez,carriedo o robles.Todos extranjeros,vamos. Que parlin els politics i els protas.Juanjose,que maudili digui la seva! Manu

#1
Kepa Sacolegui
14.08.2009 a las 16:08:11
Quina baralla tenim muntada!

Manu, escribes igual que MP en su blog... sin dejar espacios entre puntos... Por ese mismo detalle te pillaron en Bétulo cuando hacías lo mismo... FRACASADO

#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat