Botó Contacta amb Badaweb

Litus,explica la veritat.MAUDILI CANDIDAT

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Manu
24.06.2009 a las 11:17:15
Litus,explica la veritat.MAUDILI CANDIDAT

A veure Litus.,Gracies per explicar a tots els foreros de Badaweb que fara Plataforma i aixo avisara molta gent perque no ens apropem a aquesta campanya.Aixo si,la comedia no cal que segueixi ja que fas de portaveu de PXC.Maudili es el candidat que teniu pactat perque anira a la salut,perque aprofiteu que la generalitat us fa la feina de portar-lo alla i ho saben al teu partit,pero no a Badalona sino els caps pensants del teu partit,que es la persona ideal:de badalona,coneixedor de la zona i capaç de fer la campanya electoral sense perjudicar al PP,pero si treure el regidor a Esquerra.Ho saps i per aixo expliques una altra historia.Perque no ha contestat el teu partit oficialment i ho fas tu?.Quien calla,otorga!!!.

#1
Maudili Culoprieto
25.06.2009 a las 21:19:17
Litus,explica la veritat.MAUDILI CANDIDAT

En los últimos tiempos este foro está recibiendo una saturación de mensajes autopublicitando a Maudili Prieto, periodista fracasado y funcionario de ventanilla, que se autoadula creando personajes que hablan maravillas de él y se autoproclama candidato de la PxC, partido en el que NO MILITA y ni tan siquiera LE CONOCEN, pero el erre con erre, inventándose personajes que le siguen (él, él y él) Yo estos mensajes los considero spam porque creo que a nadie le interesa absolutamente nada de Maudili Prieto. Por el bien de todos y la higiene periodística, me gustaría decirle al señor Maudili Prieto que se esconde en infinidad de nicks, que deje de autopublicitar su porquería de blog en un sitio donde se ha demostrado que no interesa a nadie, que no es candidato de PxC, donde no saben ni quien es y que si está solo y no tiene amigos que le quieran, mejor que se compre un perro o se apunte a bailes de salón. Me consta que colaboraba en dos revistas (gratis)y de ambas le han echado por baja calidad periodística, por publicar informaciones sin contrastar, insultar gratuítamente y ahora es cuando viene aquí para que la gente le lea. AVISO PARA NAVEGANTES Este tipo viene aquí a autopublicitarse porque se quiso afiliar a ERC en Badalona y quiere darse a conocer para ver si puede colocarse y 'ofecerse a PxC' como gran gurú de los falsos nicks . Supongo que ahora muchos entendéis el porqué de tanta saturación de autobombo y spam de Maudilio PD: Si entrais en su blog comprobareis lo curioso que es que los nicks que le adulan (Manu, Carmen), escriben igual que él. Todo en una parafada ilegible y sin dejar espacio entre puntos y comas... Maudilio, en PxC, me parece que tampoco va a ser... PD. Funda una secta unipersonal, alli será feliz

#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat