Botó Contacta amb Badaweb

ASSOCIACIÓ ESPORTIVA PERE GOL

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Marta Francisco Cast
17.05.2005 a las 08:40:13
ASSOCIACIÓ ESPORTIVA PERE GOL

Es important fer la ciutat del basquet,peró no calía menjarse el camp del Pere Gol, no se si esteu assabentats de que gracies a la feina desinteresadad´uns quans,hi han mols joves recollits fen esport, entre ells el meu fill. Potser caldría valorar que val mes la pena, si botigues (societat de consum) o nois dedicant moltes hores setmanals a fer el que afortunadament els hi agrada. Al menys equipeu adecuadament el mini-camp que els hi heu deixat i d´una vegada per totes poseu la gespa.

#1
Rafa
27.05.2005 a las 23:34:46
ASSOCIACIÓ ESPORTIVA PERE GOL

Teneis toda la razón para quejaros, sin embargo entiendo que todos los clubs de la ciudad deberíais hacer frente común para luchar por esas cosas. Esta claro (y podeis verlos en éstos mismos forums) que para la alcaldesa y su gobierno solo existe la peña y el badalona. la penya porque sale mucho por la tele (mas opciones de salir en la foto todos) y el badalona porque está el casquete que es el que manda verdaderamente. Es una pena lo que están haciendo en vuestro campo (lo vi por la tele y es indignante) y como estan otros campos de la ciudad (al lado mismo el de sistrells) y que la unica preocupacion sea como se lo van a montar para hacer un megaestadio para un equipucho de 2ªb y hacerlo de manera que lo paguemos entre todos y encima intenten hacernos ver que no nos va a costar nada. Por cierto y para mas recochineo me he enterado que a todos los clubs os quieren reducir las subvenciones un 25%. ¿sabeis que al Badalona hace menos de un mes en un pleno le han aprobado una subvencion extraordinaria de 150.000 euros? si si eso esta en el acta del pleno municipal que es pública. Y por cierto también, cuando se haga el estadio (que por supuesto se hará) el Badalona dispondrá nada menos que de 3 campos de fútbol en la ciudad (morera,montigalá y estadio) mientras clubs modestos como vuestro caso deben luchar para que no les tiren a bajo el único chiringuito (es que ni se puede llamar campo) que tienen. Una verdadera lástima, pero claro, luego a la hora de votar ya se sabe quien gana. Son las miserias que nos toca sufrir en esta mierda de ciudad.

#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat