Botó Contacta amb Badaweb

Busco equipo de lleure

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
Oscar
16.05.2008 a las 17:41:31
Busco equipo de lleure

Hola compañeros mira estoy buscando equipo para el año que viene ya que en el que entreno ya estan todas las fichas cubiertas y paso de parme otro año mas en la grada jajaja como ezquerro jajaja. no en serio soy amateur y me gustar jugar para divertirme y competir , no soy el puto crack pero si me comprometo a ir a todos los entrenamientos e ir a todos los partidos. p.D no me borro de las convocatorios no como un tal Deco y un tal Eto´o

#1
anonim
16.05.2008 a las 21:25:14
OSCAR MAS INFORMAÇIO DI QUE SI ME QUIERO APIUNTAR

EL OSCAR DICE ESO I NO NOS DICE A DONDE A QUE EQUIPO I TOD ESTO QUE VALE I LA WREB FALTA DE INFORMAÇION OSCAR

#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat