Botó Contacta amb Badaweb

relacion sentimental seria

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
juan
15.08.2005 a las 14:06:59
relacion sentimental seria

hola me llamo juan, 41 años, 1.76 y 95 kilos. busco una mujer simpatica honesta y sincera yo lo soy, me gustaria formar un hogar feliz y tranquilo, me gusta la naturaleza los animales en especial los perros, tengo una perrita raza bulldog ingles. practico culturismo de potencia aparte e jugado a futbol americano, y otros deportes, e sido representante de badalona en los concursos de el hombre mas fuerte de españa, e competido con la seleccion española y la seleccion catalana contra francia. o sea veis que soy un tio sano, en total llevo casi 30 años entrenando. no busco una superwoman y no soy un superman. busco eso una mujer con la que formar un hogar. gracias.

#1
rosa busquets
16.08.2005 a las 17:57:52
relacion sentimental seria

todo muy bonito pero de pelas que especifica cunto ganas o tienes pues con la gimnasia no se vive

#2
Amparo
18.08.2005 a las 13:48:13
Nivelazo de Badaweb

Impresionante el nivelazo de los visitantes de Badaweb... os llevais lo más granao de badalona. Enhorabuena!!!!!!!!

#3
ruben gonzalez
01.09.2005 a las 11:06:59
busco noia per compartir moments

hola, hem dic Rubèn i tinc 30 anys, m'agradaria conèixer alguna noia per amistat, fer sortides, anar a passejar o simplement per xerrar...sense tancar-se a res sóc una persona carinyosa, racional, tranquil.la a qui li agrada fer activitats culturals, conèixer la natura, mirar les postes de sol......... si ets una noia maca, simpàtica, que et mous en la vintena d'edat i t'agrada compartir moments especials, escriu-me.

#4

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat