Botó Contacta amb Badaweb

BUSCO GENT QUE MAJUDI A FER UN DOCUMENTAL SOBRE HI

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
dez
16.04.2005 a las 17:59:09
BUSCO GENT QUE MAJUDI A FER UN DOCUMENTAL SOBRE HI

hola busco a gent que estigui interessada en colaborar en mi en aquest projecte que tinc pensat fer: un documental sobre la cultura hip-hop a Badalona, tinc mes o menys tot pensat, com será i tota la gent, ja k formo part daquest moviment, així doncs m'interessaria gent que tingues una mica d'idea del tema i hagues tingut una mica experiencia amb camara i k per suposat tingues el mitja k majorment necessitu: la càmara per grabar el documental.....el documental no será una superproduccio ni es comericialitzara ni res semblant, així que com compendreu m¡interessa gent k li agradi el tema pero que no esperi diners a canvi....sino pasar 1 bona estona, coneixer molta gent i moltes ganes d colaborar en aquest projecte. Contesteu-me al meu e-mail: la_dez_@hotmail.com gràcies, dez ^^

#1

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat