Botó Contacta amb Badaweb

ayuda plis, deseperadamente es una tonteria pero o

Respondre a aquest tema

Autor Missatge
many
04.05.2004 a las 21:24:19
ayuda plis, deseperadamente es una tonteria pero o

hola a todos haber si me podeis hechar un cablecito con una cancion, esta mañana a salido en la radio y me parecio oir k el k cantaba era félix y la cancion la luna duerme al sol, pero no encuentro es cancion, no se si se titula realmente así o k se yo me gustaria saber mas.... d como y dond la puedo encontrar si lo sabeis enviar un mail a la direccion danybgc@hotmail.com o al mio manyyy@msn.com, aunk es preferible al d dany ya k yo no me conectomucho. gracias a todos y k dios os lo pague con muchos intentos de tener hijos

#1
josei
07.05.2004 a las 14:06:52
ayuda plis, deseperadamente es una tonteria pero o

Ayuda porfavor, siempre me enamoro del que todos llaman chulo y soy la ulima en descubrirlo..............ayuda por favor.

#2

Respondre a aquest tema

publicitat

Marcar com a ofensiu

Badaweb.com no es responsabilitza de les opinions aquí expressades. No s'admeten insults ni faltes de respecte. No està permès enviar comentaris contraris a les lleis espanyoles. No admesos continguts publicitaris. Badaweb.com es reserva el dret d'eliminar comentaris que no compleixin les normes bàsiques de participació. Pot reportar comentaris que no facin compliment d'algun d'aquests punts utilitzant l'opció Marcar com ofensiu.

Contacta amb Badaweb.com

Per posar-se en contacte amb nosaltres, ho poden fer a través del telèfon de Badaweb 93 460 11 58 o simplement omplint el següent formulari.

Accepto l'envíament de comunicacions per email i la política de privacitat