ERC aconsegueix el compromís del secretari general de Mobilitat d’estudiar propostes que impedeixin prosperar el projecte de la B500
Publicada: 19.03.2004Secció: Urbanisme
Esquerra Republicana ha aconseguit el compromís del secretari general de Mobilitat, Manel Nadal, d’estudiar propostes que impedeixin prosperar el projecte de l’anterior govern entorn de la B500. Així ho afirma el diputat Uriel Bertran que en una reunió recent li ha fet arribar a Nadal alternatives al que considera un projecte agressiu amb l’entorn de la Serralada de Marina. Entre aquestes hi ha potenciar el transport públic i fer un ramal abans del Nus de la Trinitat.
En la reunió aquesta setmana amb el secretari general de Mobilitat de la Generalitat hi havia també el regidor d’Esquerra a Badalona Mateu Chalmeta. Els republicans consideren d’un fort impacte mediambiental obrir un túnel que connecti Tiana i Sant Fost de Campsentelles, tal i com preveia el projecte de l’anterior govern autonòmic.
Esquerra Republicana per Catalunya també proposa que s’obri un ramal entre la carretera B20 i l’autopista que passa per Mollet abans d’arribar al nus de la Trinitat. Després de la reunió amb Manel Nadal, Uriel Bertran s’ha mostrat satisfet que les propostes de les diferents formacions polítiques serveixin per repensar el projecte. Un projecte que ha de millorar les connexions del Barcelonès Nord i el Maresme amb el Vallès.


